sâmbătă, 14 martie 2015

Prima dragoste

Era o zi rece de ianuarie când mi-am întâlnit prima iubire, a fost dragoste  la prima  vedere, mai întâi a mamei, apoi a mea. Era mic, jovial - cu un zâmbet fericit mereu pe față, eu eram timidă, dar dornică de explorare ca orice începătoare. Mama l-a văzut și mi-a spus că trebuie să fie al meu, și așa a fost! A fost alături de mine când m-am operat, a fost alături de mine când am plecat la munte sau la mare, însă mai ales era alături de mine, zi de zi în traficul infernal al Bucureștiului.
Am fost împreună 4 ani, cu urcușuri și coborâșuri, întodeauna dornic să mă facă fericită. Datorită lui, mi-am explorat una dintre pasiuni: comunitatea. Eram la început și nu știam nimic unul despre altul, așa că am decis să mergem la o întâlnire...pentru restul articolului mergi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu